iptables

Dimitrios Tsimbidis dtsimbid at otenet.gr
Wed Nov 14 03:21:01 EET 2001

"Kostas Liakakis" <kostas at skiathos.physics.auth.gr> wrote in message
news:9sqrvn$ne2$1 at nic.grnet.gr...

> "Dimitrios Tsimbidis" <dtsimbid at otenet.gr> wrote in message
> news:voups9.g68.ln at news.domain.tsimbi...
>
> An sta deinei me -L shmainei oti einai energa. An den kleinei tis portes
pou
> 0es, mallon kana la0aki exeis... Pes ti 0es na kaneis kai dei3e ti exeis
> grapsei na doume.

Edo exo to scriptaki mou...

#  Variable definition

IPTABLES=iptables
#net
OURNET="192.168.1.0/24"
OURDEV="eth0"

WORLDADDR="0/0"
WORLDDEV="eth1"

TCPIN="smtp,www"
TCPOUT="smtp,www,ftp,ftp-data"

UDPIN="domain"
UDPOUT="domain"
ICMPIN="0, 3, 11"
ICMPOUT="8, 3, 11"

#  Rules

$IPTABLES -F FORWARD -v
$IPTABLES -P FORWARD DROP -v
$IPTABLES -A INPUT -i $WORLDDEV -j DROP -v
#SPOOF
$IPTABLES -A FORWARD -s $OURNET -i $WORLDDEV -j DROP -v

#SMURF
$IPTABLES -A FORWARD -m icmp -p icmp -i $WORLDDEV -d $OURNET -j DROP -v

$IPTABLES -A FORWARD -f -j ACCEPT -v

# TCP
$IPTABLES -A FORWARD -m multiport -p tcp -d $OURNET --dport $TCPIN
! --tcp-flags SYN,ACK ACK -j ACCEPT -v
$IPTABLES -A FORWARD -m multiport -p tcp -s $OURNET --sport $TCPIN
! --tcp-flags SYN,ACK ACK -j ACCEPT -v

$IPTABLES -A FORWARD -m multiport -p tcp -i $WORLDDEV -d $OURNET --dport
$TCPIN --syn -j ACCEPT -v
$IPTABLES -A FORWARD -m multiport -p tcp -i $OURDEV -d $WORLDADDR --dport
$TCPOUT --syn -j ACCEPT -v

# UDP
#$IPTABLES -A FORWARD -m multiport -p udp -i $WORLDDEV -d $OURNET --dport
$UDPIN -j ACCEPT -v
$IPTABLES -A FORWARD -m multiport -p udp -i $WORLDDEV -s $OURNET --sport
$UDPIN -j ACCEPT -v
$IPTABLES -A FORWARD -m multiport -p udp -i $OURDEV -d $WORLDADDR --dport
$UDPOUT -j ACCEPT -v
$IPTABLES -A FORWARD -m multiport -p udp -i $OURDEV -s $WORLDADDR --sport
$UDPOUT -j ACCEPT -v

# ICMP
$IPTABLES -A FORWARD -m icmp -p icmp -i $WORLDDEV -d $OURNET --icmp-type
echo-reply -j ACCEPT -v
$IPTABLES -A FORWARD -m icmp -p icmp -i $WORLDDEV -d $OURNET --icmp-type
3 -j ACCEPT -v
$IPTABLES -A FORWARD -m icmp -p icmp -i $WORLDDEV -d $OURNET --icmp-type
11 -j ACCEPT -v

$IPTABLES -A FORWARD -m icmp -p icmp -i $OURDEV -d $WORLDADDR --icmp-type
echo-request -j ACCEPT -v
[...]

kai iptables -L mou ta deixnei sosta.
me ena portscaning omos blepo anoixtes polles. p.x. 139,389,1002,3128 klp...

> 0a eprepe, alla, 3ereis, ta distributions polles fores m****ontai. Gia na
> eisai sigouros, bres to boot.local kai echo 1 > /proc/sys/net/ip_forward
>
> Gia na tsekareis oti einai anoixto: cat /proc/sys/net/ip_forward . An sou
> dosei 1, einai, an 0 oxi.

To exo idi elegxei einai 1 ( /proc/sys/net/ipv4/ip_forward )

> Alla gia na doulepseis san router 0a prepei:
> 1) to mhxanhma apo to diko sou diktyo na exei default gateway ton router
sou
> (profanos...)

ego tous moirazo IP kathos kai gateway kai DNS