crew line (uk)

George Daflidis-Kotsis gdk at demon.net
Tue Nov 13 11:46:01 EET 2001

On Mon, Nov 12, 2001 at 09:32:22PM +0200, Kwsths wrote:

> Ligo asxeto to mynhma me th lista alla mia exw dei paidia apo uk na grafoyn.
> mporei kapoios na moy dwsei plhrofories ti einai h crew line?
>
> Pio sygkekrimena 8elw na ma8w ti akribws modem prepei na xrhsimopohsei
> kapoios sto UK. H syndesh exei ginei me Telewest.

Eisai sigouros pws milas gia "crew line"? Prwth fora akouw auton ton oro.
Kai malista sxetika me thn Telewest.

H Telewest prosferei _cable_ connections, n' lines an protimas, mesw enos
ISP pou exei dhmiourghsei (ka8ws h Telewest parexei voice services, opws
o OTE exei thn OTENet), tou Blueyonder.

An ontws ennoeis cable line, tote exoume mia bash na sunexisoume th suzhthsh.

Filika.

--
[george daflidis-kotsis - systems admin,web/e-commerce - gdk at demon.net]
["I grow old always learning" - "I know one thing that I know nothing"]