unofficial FAQ (was κάτι_που_δεν_κατάλαβε_κανείς)

Dimitris Mandalidis mandas at ath.forthnet.gr
Mon Nov 12 01:36:01 EET 2001

On Sun, 11 Nov 2001 23:27:57 +0200, Dimitris Trifonopoulos wrote

> 5. Apagorevontai dia ropalou oi parakato apories:
>    a)Exo provlima me ta ellinika

Δεν απαγορεύονται, αλλά αν υπάρχουν άρθρα στο magaz, στο hellug, στο
σύστημά χιλιάδες αναφορές σ' αυτά τα ρημάδια ελληνικά κι κάποιος
εξακολουθεί να ρωτά τα ίδια και τα ίδια τότε το μήνυμα χαρακτηρίζεται
ηλίθιο.

>    b)Den mporo na syndetho sto internet

Αν δεν έχει γυρίζει τον pppd σε debug mode και δεν μας στείλει logs και
ρυθμίσεις και πάλι το μήνυμα είναι ηλίθιο.

>    c)Opoiadipote aporia exei mesa tin leksi windows

Ε βέβαια είναι linux λίστα ;-)

> Unixoeidon kai se periptosi pou o symmetexon epanalavei to paraptoma
> arketes fores, o paravatis topotheteitai se "blacklist".

Αν ο εν λόγω mailer/news reader μας στέλνει μηνύματα σε :
* iso-8859-1
* text/html
* greek windows 1253 (καλή ώρα:-)
Τότε ναι, γίνεται μια σύσταση, αλλά αν η σύσταση έχει ξαναγίνει
πολλάκις δεν μπορούμε να λέμε κάθε φορά το ίδιο πράγμα.

> LGU, den diavases ta FAQ, klp) mporei na einai pollaplasios apo mia safi
> apantisi i kai akoma pio pollaplasios apo mia ELLIPSI APANTISIS kai
> agnoisi toy post, alla panta protimatai...

Αυτό το γαμημένο το netiquette λέει τα εξής :

* διάβασε τα docia στο σύστημά σου
* κοίτα ότι άλλο μπορείς (πχ magaz, archives)
* αν δεν βρεις λύση εκεί *ΜΟΝΟ* τότε ρώτα
Τώρα αν εσύ δεν έχεις όρεξη να διαβάσεις, θες να διαβάσουμε εμείς για
σένα και να σου κάνουμε μια περίληψη, τσαντίζεσαι που δεν σου δίνουμε
λύση ε τότε ναι, θα τ' ακούσεις!!!
Κι εγώ σχετικά καινούργιος είμαι και στην λίστα και στο linux γιατί δεν
έχω πλακωθεί ποτέ με κανέναν; (ρητορική ερώτηση δεν περιμένω απάντηση)

Δ.