Moving /usr to a new partition

Alejandros Diamandidis adia at egnatia.ee.auth.gr
Sun Nov 11 14:26:01 EET 2001

* Big Lebowski <chem482 at edu.uoc.gr> [2001-11-10 23:10]:

> cd /usr; tar cfp - . | ( cd /mnt/new_part ; tar xpf - )

> cp -a /usr/ /mnt/new_part .

Είναι ακριβώς το ίδιο, ως προς το αποτέλεσμα. Εγώ όσες φορές έκανα κάτι
τέτοιο, χρησιμοποίησα το cp γιατί χρειάζεται να γράψεις λιγότερα ;-)

Βάλε και την παράμετρο -v για να σου λέει σε ποιο αρχείο βρίσκεται, την
ώρα που δουλεύει.

> πρέπει να βάλω στο fstab ώστε να δουλέψουν όλα καλά. Εγώ χωρίς να είμαι και
> πολύ γνώστης πιθανολογώ ότι θα ήταν αρκετό κάτι σαν :
> /dev/hda*	/usr ,

Καλύτερα να βάλεις όλα τα πεδία που χρειάζονται. Κάπως έτσι:

/dev/hda*  /root   ext2    defaults  1  1

"man fstab" για λεπτομέρειες.

Επίσης φρόντισε να έχεις κάποιον άλλο τρόπο να ξεκινήσεις το μηχάνημά
σου (με δισκέτα ή bootable CD) έτσι ώστε αν κάτι δε δουλέψει σωστά να
είσαι έτοιμος.

Alejandros Diamandidis * adia at egnatia.ee.auth.gr