emfanish la8oys internet dialer

DJ Art djart at linux.gr
Sun Nov 11 11:21:01 EET 2001

Nicolas Mouxlas wrote:

> OXI DEN exw balei aytoys toys ari8moys gia DNS...apla ekeinh thn
> stigmh den 8ymonoyn akribws poioi einai oi ari8moi...kai ebala ton
> parapanw...

Εμμμ .... απλά από περιέργεια θα ρωτήσω (δεν αντέχω ;) Τον επινόησες
μόνος σου τον αριθμό ?? τον έβγαλες στην τύχη ?? με ζάρια ? με τυχαία
γεννήτρια αριθμών ?? :-)

> Se eyxaristw para poly gia thn boh8eia....

τώρα τουλάχιστον λύθηκε το πρόβλημα ?? δεν μας είπες. Δουλεύουν όλα
καλά τώρα ?? το δοκίμασες ? Κατεβαίνουν οι σελίδες ?

> kai den pnigomaste se 2
> koytalies nero...apla eimaste ARXARIOI....kai pali eyxaristw...

όχι, όντως πνίγηκες. Θα σου πώ πώς συνδέθηκα εγώ στην Otenet 3 μέρες
αφού είχα εγκαταστήσει το linux πρίν από 4-5 χρόνια (δεν ήμουν και σε
καλύτερη μοίρα από σένα, ούτε είχα προηγούμενη εμπειρία με unix, ούτε
ήξερα καν πού πάν τα τέσσερα):

όλως τυχαίως πρίν από 5 χρόνια δεν υπήρχε http://www.otenet.gr/hd. Δεν
υπήρχαν πουθενά οδηγίες της Otenet για Linux. Null. Μηδέν. Τίποτα.

Παίρνω τηλέφωνο στην τεχνική υποστήριξη, (απλά από περιέργεια να δώ αν
στο λεξιλόγιό τους περιλαμβάνεται η λέξη Unix/Linux), τους λέω "το και
το" και προς μεγάλη μου έκπληξη, μου στείλανε τις οδηγίες με FAX!!! Τις
ακολούθησα βήμα βήμα και δουλέψανε.

--
Kyritsis Athanasios <djart at hellug.gr>
Studying Electrical & Computer Engineering