Moving /usr to a new partition

Big Lebowski chem482 at edu.uoc.gr
Sat Nov 10 23:10:02 EET 2001

Γεια σας,

Θέλω να μετακινήσω το /usr σε ένα νέο partition. Διαβάζοντας διάφορα βρήκα
ότι πρέπει αρχικά να κάνω :
cd /usr; tar cfp - . | ( cd /mnt/new_part ; tar xpf - )

cp -a /usr/ /mnt/new_part .

Έπειτα πρέπει να πειράξω το /etc/fstab και να δηλώσω το /usr να γίνεται mount.

Θα ήθελα να σας ρωτήσω, αν κανείς από εσάς έχει δοκιμάσει να κάνει το ίδιο
πράγμα, ποιόν από τους δύο παραπάνω τρόπους μου προτείνει? Και ακόμα τι
πρέπει να βάλω στο fstab ώστε να δουλέψουν όλα καλά. Εγώ χωρίς να είμαι και
πολύ γνώστης πιθανολογώ ότι θα ήταν αρκετό κάτι σαν :
/dev/hda*	/usr ,
όπου hda* το καινούριο partition του usr.

Eυχαριστω,

Νίκος Γ.