emfanish la8oys internet dialer

Nicolas Mouxlas nicolas_papad at hotmail.com
Sat Nov 10 00:11:00 EET 2001

exw to suse linux 7.3 pro.....kai xrhsimopoiw to internet dialer opws ton
leei (h kppp)....
oso gia to an epai3e me to  root suygoyra opws kai ka8e allos arxarios
exw pai3ei arketa dokimazontas arketes entoles....to wraio einai oti baxw
deyterh fora thn dianomh ayth kai thn prwth den moy eixw bgalei paromoio
problhma...!!Ara kapoio la8os 8a egine kata thn egkatastash...!!
ayta kai thanks....