[OT] encryption listas

Giorgos Keramidas charon at labs.gr
Sun Nov 4 19:37:46 EET 2001

On Sat, Nov 03, 2001 at 10:09:24PM +0200, Sotiris Tsimbonis wrote:
> On Fri, 2 Nov 2001, Giorgos Keramidas wrote:
> > A8erapeutoi Pine users tou ntounia, enotheite kai ftiajete ena GPG
> > interface gia to Pine... TWRA!
>
> stsimb at nana:~$ man pgp4pine
> pgp4pine(1)                                           pgp4pine(1)
>
> NAME
>        pgp4pine - a PGP/GnuPG wrapper for Pine and general use

I know.  To mono pou me enoxlei einai to ejhs pragma pou diabasa sto
manual.txt tou /usr/local/share/doc/mutt directory mou:

    [ pgp_create_traditional ]

    This option controls whether Mutt generates old-style PGP
    encrypted or signed messages under certain circumstances.
    Also note that using the old-style PGP message format is strongly
    deprecated.

Auto to 'deprecated' den katalaba giati akribos to leei, alla mallon
tha einai epeidh to Mutt einai trigger-happy me to MIME.