partitions formed by linux... can't install windows... bad format (emergency ??)

DJ Art djart at linux.gr
Sun Nov 4 17:10:29 EET 2001

On Sunday 04 November 2001 15:13, Noen wrote:

> ok ta windows9x theloun primary partition... ta winnt to idio? Kai an
> exo eos kai 4 primary partitions tha mporo na balo kai extended? Me
> [1-4] prime partitions ta win tha douleuoun kanonika? Kai auta sas ta
> rotao gia na min dialiso ton disko mou arxizontas ta eksouthenotika
> peiramata :)

πρέπει σιγά σιγά να αρχίσεις να θεωρείς πως το extended είναι κι αυτό
primary.

όταν κάνεις ένα extended μέσα από το fdisk (του Linux πάντα),
δημιουργείς ένα primary και μετά αλλάζεις τον τύπο του σε Extended.

μπορείς να έχεις συνολικά 4 extended και primary partitions στο
άθροισμα. Δεν γίνεται να έχεις παραπάνω.

Αν έχεις 2 primary, μπορείς να έχεις μέχρι 2 extended. Αν έχεις 1
primary, μπορείς να έχεις μέχρι 3 extended, αν έχεις 3 primary, μπορείς
να έχεις μέχρι 1 extended κ.ο.κ.

--
Kyritsis Athanasios <djart at hellug.gr>

- What's your ONE purpose in life ?