kde 2.2.1 + XFree86 4.1.0 + greek

DJ Art djart at linux.gr
Sun Nov 4 17:06:01 EET 2001

απαντάω και στους 2 σας.

On Sunday 04 November 2001 11:15, Nikiforakis Manos wrote:

> Εγώ έμεινα έκπληκτος όταν βάζοντας Mandrake 8.1 (KDE2.2.1+XFree86
> 4.1.0) Είχα παντού ελληνικά χωρίς να κάνω ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΚΑΜΜΙΑ ΑΛΛΑΓΗ.
> Μόνο γραμματοσειρές
> χρειάστηκα!!!!
>
> Όσο πάμε και καλύτερα!

Ε, ναι. Έληξε αυτό το θέμα. Δεν έχει να γίνει κάτι καλύτερο από ότι
είναι τώρα. Οι γραμματοσειρές είναι θέμα καθαρά του χρήστη και της
εταιρείας της διανομής (αν η Mandrake φτιάξει unicode ελληνικές
γραμματοσειρές, μαγκιά της. Αν εσύ αγοράσεις unicode γραμματοσειρές
επίσης μαγκιά σου).

ότι ήταν να κάνουν η mandrake, (το kde), τα ΧFree και εμείς ως Έλληνες,
το κάνανε. Από κει και πέρα μόνο μικροβελτιώσεις να περιμένετε (π.χ. το
Ευρώ, κάτι πολυτονικά και κάτι τέτοια).

Από δώ και μπρός έγκειται καθαρά στη διανομή. Αν η διανομή φτιάξει tool
που όταν κάνεις εγκατάσταση διαλέγεις και γλώσσα (π.χ.  Mandrake), τότε
έχει καλώς.
Αν δεν φτιάξει, απλά πρέπει να κάνεις την εγκατάσταση manually.

On Sunday 04 November 2001 13:20, Konstantinos Tampouris wrote:

> Ακριβώς! Το μόνο "πρόβλημα" είναι ότι η εναλλαγή πληκτρολογίων
> γίνεται πλέον μόνο με mouse click...    :(

Γιατί με mouse click ?? Αν χρησιμοποιήσεις το XKB τότε μάλιστα
διαλέγεις και όποιον συνδιασμό θέλεις (Ctrl+Shift, Alt+Shift,
Shift+Shift ή σκέτο AltGR).

Αν χρησιμοποιήσεις την εναλλαγή που δίνει το KDE, δυστυχώς δεν έχεις
Alt+Shift και τέτοια. Από default έχεις Alt+Ctrl+K, το οποίο μπορείς να
αλλάξεις (key bindings) σε κάτι παρόμοιο (Meta key + κάποιο πλήκτρο).

άρα χρησιμοποιείς το XKB, βάζεις την εναλλαγή να στη δείχνει με το
λαμπάκι του Caps Lock ή του Scroll Lock και ξεμπερδεύεις.

--
Kyritsis Athanasios <djart at hellug.gr>

- What's your ONE purpose in life ?
- To explode, of course! ;-)