named creates arbitrary traffic

Christos Ricudis ricudis at paiko.gr
Fri Nov 2 21:56:01 EET 2001

Hello Alexandros!

  On 02 Nov 01, Alexandros Papadopoulos wrote to All with subject "named
creates arbitrary traffic":

 AP> Parathrw oti otan trexei o BIND (se caching-only mode), exei
 AP> diarkh epikoinwnia me arketous (olous?) X.ROOT.SERVERS.NET, akoma kai
 AP> otan exw browsers ktl kleistous.

 AP> Pws ekshgeitai ayto? Mou xalaei to fluffy pppd_DOD mou kai mou
 AP> spaei ta neyra.

Bale toys DNS servers toy uplink sou sto forwarders section, energopoihse thn
forward_first option, ki ama akoma de sou aresei tipote, ftiakse ena fake
root.cache arxeio kai dhlwse ws authoritative gia to root domain ton eayto sou
:>

--
Christos Ricudis

In God we trust.
All others must present a valid X.509 certificate.