Del key in slack-8

DJ Art djart at linux.gr
Fri Nov 2 16:54:01 EET 2001

On Friday 02 November 2001 14:38, Manolis Tzanidakis wrote:
> Hello all,
> mhpws 3erei kaneis pws mporoyme na kanoume to plhktro del na doulevei
> swsta se slack-8 ? Vrhka kati sto userlocal.com gia pros8hkes sto
> .inputrc kai ontws doulevei alla apo tote de doulevei to plhktro
> home. Ena filaraki (geia sou Gabirel) thn eixe kataferei thn douleia
> alla dystyxws to systemi ekeino psofise kai oyte aytos 8ymamai ti
> eixe peira3ei...

Το είχα θίξει αυτό το θέμα εμμέσως σε προηγούμενο posting για τα
ελληνικά. Anyway ...

το λάθος που έχουν κάνει στο Slackware 8.0 είναι το ότι λείπει μία
γραμμή από το /etc/profile. Αυτή η γραμμή (πήγαινε και πρόσθεσέ την)
είναι η εξής:

export INPUTRC=/etc/inputrc

Χωρίς αυτήν την γραμμή, δεν λαμβάνεται υπόψιν το /etc/inputrc, οπότε
ότι και να βάλεις στο /etc/inputrc δεν θα δουλεύει.

###

Τώρα, και αφού όλα πλέον λειτουργούν μια χαρά, αυτό που χρειάζεται να
προσθέσεις στο /etc/inputrc είναι τα:

"\e[3~": delete-char            # Delete
"\e[4~": end-of-line            # End

"\e[1~": beginning-of-line

όπως θα παρατήρησες τα #Delete και #End τα είχε βάλει η διανομή από
default. Εμένα δεν μου δούλευε το Home, οπότε πρόσθεσα την 3η γραμμή
που βλέπεις.

αν το πληκτρολόγιό σου είναι "περίεργο", δεν ξέρω πόσο περίεργο θα
μπορούσε να είναι, ενδεχομένως να πρέπει να αλλάξεις τα νούμερα (το 1,
το 3, το 4, κλπ ...)

Αν θές το απόλυτο από όλα, κάνε compile το παρακάτω πρόγραμμα (που
είναι σε C) για να σου βγάλει τα escape characters των πλήκτρων που θές:

/* ### Copy here ### */
int main()
{
int c;