IP Masquarading + Netmeeting

DJ Art djart at linux.gr
Fri Nov 2 14:01:01 EET 2001

On Thursday 01 November 2001 16:05, Nikos Ladis wrote:

> Kalispera,
> Eho stisei ena router  gia 12 winclients, kai ek ton isteron erhontai
> kai mou zitane na hrisimpoiisoun tin efarmogi Netmeeting tis
> Microsoft.

MASQ και netmeeting.

το είχα κάνει παλιότερα (σε 2.2.x πυρήνα) με ipchains και δούλεψε μια
χαρά (και μάλιστα ήταν λίγο παρανοϊκό: σήκωνα vmware, του έδινα δίκτυο
με MASQ μόνο και μόνο για να ανοίξω το netmeeting ;)

Αυτό που χρειαζότανε ήταν ένα module (όπως π.χ. τα modules για το
quake3, για το ftp κλπ για να παίζουν με MASQ).

Τώρα βαριέμαι να ψάξω να το ξαναβρώ, αλλά ξεκίνα από το MASQ howto και
πήγαινε στα links. Είναι μια πασίγνωστη σελίδα (το reference) για το
MASQ, το NAT (iptables πλέον) κλπ που έχει εκεί μέσα τα πάντα. Θα το
βρείς. Στην έσχατη λύση πάνε στο google και βάλε ότι έβαλες και σε αυτό
το subject και θα το βρείς.

###
Τώρα για όσους αναρωτιούνται τί απέγινε με το netmeeting, η απάντηση
είναι: ΝΑΙ, ήθελα να γλιτώνω τα υπεραστικά προς κάποιον άλλον που είχε
pc με windows. Netmeeting δηλαδή. Μου την έσπαγε που έπρεπε να κάνω
reboot σε windows συνέχεια για να ανοίγω ένα netmeeting. Η λύσεις ήταν
3:

1) Netmeeting
2) Net2phone
(αυτές οι 2 απαιτούν να έχεις windows :-(    )
3)OpenH323

1a) το netmeeting προσπάθησα να το τρέξω με wine. κολλούσε στα dll για
τον ήχο.

1b) το netmeeting προσπάθησα να το τρέξω σηκώνοντας vmware. Αδιέξοδο κι
εδώ διότι παρόλο που όλα δούλευανε ρολόι, το internet, οι drivers και
όλα αυτά, η emulated SB 16 του vmware δεν υποστηρίζει full duplex (γαμώ
την ατυχία). Βέβαια, στο FAQ αναφέρουν ότι σε μελλοντική έκδοση θα το
φτιάξουν. Για να δούμε.

3) το πρόβλημα με το openh323 είναι πως οι αλγόριθμοι συμπίεσης φωνής
(codecs) είναι αρκετά απαιτητικοί σε bandwidth. Εγώ είχα σύνδεση 48 k
με 33600 modem. Δεν μπορούσες να ακούσεις τίποτα. Το δοκίμασα σε
σύνδεση 48k με 64άρα ISDN και δουλεύει. Το gnomemeeting είναι άψογο (αν
και σε νηπιακό στάδιο ακόμα  ;-)

Τελικά, το reboot σε Windows δεν το έχω γλιτώσει. Τα codecs του
Net2Phone (ICQphone) είναι άπιαστα σε ποιότητα και ταχύτητα για χαμηλές
συνδέσεις (including 64k isdn).

--
Kyritsis Athanasios <djart at hellug.gr>

- What's your ONE purpose in life ?