[OT]Pascal Keyboard?

Άγγελος Οικονομόπουλος lydwigvernon at yahoo.co.uk
Thu Nov 1 14:56:01 EET 2001

Antonis Zisimos wrote:

> Απλώς ήθελε να τονίσει ότι το begin είναι δεσμευμένη λέξη της Pascal και
> μπορούμε να το θεωρήσουμε σαν σύμβολο και όχι σαν λέξη κανονική. Σε
> πρωτοετείς δίδασκε, ήθελε να το κάνει κατανοητό και έφερε το παράδειγμα
> του πληκτρολογίου.

(ι): "ήθελε να τονίσει ότι το begin είναι δεσμευμένη λέξη της Pascal"

(ιι): " Αν είχαμε μοντέρνα πληκτρολόγια αυτά θα είχαν ένα πλήκτρο begin ώστε
                      ^^^^^^
        πατώντας το θα εμφάνιζόταν η λέξη, μπαμ, begin "

Μάλλον ασυμβίβαστες μου φαίνονται (άσε την εμμονή του με τις "αρετές" της
Pascal)

--
¨If geiger counter does not click,
the coffee, she is just not thick¨