BIND

SAE's System Administrator noc at sae.gr
Thu May 31 18:38:00 EEST 2001

Geia xara se olous...

Exw se ena mhxanhma me SUSE 6 sthmeno BIND pou trexei name services gia ena
swro domains.
Exw kai enan filo pou anakalypse to bulkregister kai exei kanei register to
*.com ;)))

Den 8elw na tou dwsw access sto /var/named/named.conf
Yparxei tropos na kanw include ena file sto named.conf pou na einai sto
home dir tou kai na to elegxei o idios ?

apo oti kserw, gia ka8e domain mesa sto named.conf exei ta e3hs:
zone "korkor.gr" IN {
         type master;
         file "korkor.gr";
         allow-transfer { any; };
         notify yes;
};

den mporw kapws na kanw include ena e3wteriko arxeio ?

This message was passed through SAE's Mailgate Server.
Our MailGate Server employs the latest antivirus & antispam technology.
Please report any errors to noc at sae.gr