argo XMMS se mandrake 8

Panagiotis Voudouris voudouri at cs.bris.ac.uk
Wed May 30 06:12:45 EEST 2001

Papadogiannakis Vagelis wrote:

> panagioti, (xoris plaka tora peri dianomon), mipos den exeis ri8misei sosta tin karta o8onis sou? Ta X4.0.* einai perierga ligo, mallon afto ftaiei, afou opos les sou katanalonei ta resources otan douleveis tin o8oni. Ara, to prob de 8a to exeis mono me xmms, alla me ola ta progs pou trexoun. Apla epeidi o xmms einai time critical (!!) to katalabaineis.

H karta o8onhs ru8mhstke automata. Mia arxaia diamond 3d2000 einai opote
th brhke mia xara. Ta modelines ligo peira3a alla tipota allo. Twra ti
allo xreiazetai den 3erw. Ypo8etw oti to prolhma einai apo X4 afou me
idio purhna/xmms sto slack den eixa problhma kai dustuxws den exw to cd
auth th stigmh gia na to 3anabalw. :-) Mou fainetai 8a prospa8hsw na
balw X3.x mhpws kai dw kamia prokoph.

--
Panagiotis Voudouris
http://www.cs.bris.ac.uk/~voudouri