feedback request gia neo Perl-based project

Michalis Kabrianis kabrianis at hellug.gr
Tue May 29 19:55:01 EEST 2001

On Tue, 29 May 2001 18:53:48 +0300
Nikos Mavroyanopoulos <nmav at hellug.gr> wrote:
<snip>
> Η vbscript είναι εκτελείται στον client... οπότε η μόνη γλώσσα που θα
> θες να
> την μετατρέψεις είναι η java[ecma]script. (εκτός αν υπάρχει και server
> parsed vbscript,
> την οποία δεν ξέρω). Ναι φαίνεται πιο απλή δουλειά.

Όχι, εδώ είναι το ωραίο.
Η vbscript είναι server-based. Πάρε π.χ. το www.icq-hellas.gr (site ενός
φίλου).
Είναι όλο ASP/VBscript.
ASP έχουμε σε Linux (Apache::Asp) και μπορούμε να το χρησιμοποιήσουμε για
να γράψουμε με perlscript.
Γι αυτό και είπα wrapper της vbscript σε perl.

<snip>
> απ'oσο θυμάμαι μπορούσες να δηλώσεις το DLL που θα χρησιμοποιούσες -
> evil -.

Αυτό πονάει. Θα το τσεκάρω.

<snip>
> στους browsers like konqueror/mozilla θα βοηθούσε πολύ.

Κι όμως, καθόλου :(
επειδή είναι server based θα βοηθούσε το linux ως server αλλά ως client...
δεν θα είχε καμία διαφορά :(

--
Michalis Kabrianis
kabrianis at hellug.gr