argo XMMS se mandrake 8

Panagiotis Voudouris voudouri at cs.bris.ac.uk
Tue May 29 15:37:01 EEST 2001

Xairetw,

Prin 5-6 meres ekana anaba8mish apo Slackware 7 se Mandrake 8. Ola wraia
kai kala (peripou) alla exw to e3hs problhma me to XMMS. Otan 8elw na
metakinhsw to para8uro auto ginetai polu arga se shmeio pou an arxisw na
"zwgrafizw" kuklous me to pontiki sto dekstop kanei 5-6 deuterolepta na
ftasei ekei pou 8a eprepe na einai. Epishs, otan kanw scroll sto
netscape (me cursor keys 'h pontiki) to xmms kanei diakopes. Auta to
problhmata den uphrxan sto Slack 7.

Exw mia soundblaster 32awe. Sto slack 7 eixa xfree 3.3.6, kernel 2.2.19,
xmms 1.2.4. Sto mdk exw Xfree 4.0.3, kernel 2.4.3, xmms 1.2.4. Dokimasa
kai 2.2.19 sto mandrake xwris apotelesma. Yparxei kanena problhma me ton
hxo sta xfree 4?

Euxaristw

--
Panagiotis Voudouris