feedback request gia neo Perl-based project

Τσαγκατάκης Γιάννης hwlab at cs.teiher.gr
Tue May 29 13:08:01 EEST 2001

> H grammatikh ths perl dystyxws den einai BNF, poso mallon LALR(1) gia na
thn
> katalabei o biff. Opote prepei o agaphtos mas kabrianhs na grapsei KAI
parser,
> opws toy anaferw se allo mail. Mixalhhhhhhhh, 8a ta poyme se 5-10 xronia
:>

Gia na min anaferume oti tha prepei na ipaxei ke parser gia HTML mias ke
stin PHP mpaneiw ke fgineis se HTML mode, opow episimane ke oVagelis.

Ostoso mias ke toso i PHP oso ke i PERL exun pragmatika paromoia domi, den
nomizo oti einai aparaitito na katalavainei to programa tin sintaksi tis
PHP. Diladi ta (if) ta (for) ta (while) eine oysiastika idia. Oi metavlites
einai olles (sxedon) scalar kai arxizun me ($).

Etsi an den theleis klaseis, an den fortoneis eksoterika arxeia, an o
kodikas tis PHP eine aplos mporei pithana na katalikseis se mia seira apo
poliploka regexps, ke ena arxiko scanarisma toy arxeiou gia na entopiseis
metavlites (orismenes,sistimatos px REQUEST_METHOD), synartiseis  k.l.p. Se
mia tetoia apli periptosi vevea eine kalitero na to grapseis apo tin arxi
:-(

Katvenume etsi (pithana milao ston aera) ton xrono tu development sta 2-3
xronia ;-). Mexri tote mporei stin moda na eine ta Servlets to Zope/Python
ke ksero ego ti allo.

P.S.
Yparxun ergaleia pou antikathistun ton yacc/lex ke den eine LALR. Eixa pesei
se ena tetoio se ena DrBob Journal ke to eida meta ke se dianomes. An
thimomuna ke pos legete, tha egrafa kai pos to lene :-(