Modprobe videodev fails

The Reverant reverant at freemail.gr
Tue May 29 11:35:02 EEST 2001

On Sunday 27 May 2001 23:53,  Andreas Christoforou wrote:

> Ektos tou videodev xreiazesai kai ta i2c modules.Elexe an fortonontai kai
> afta.Xrisimopioas to bttv pou erxetai me ton pirina i kapio allo?

Paratheto apo to /proc/modules mou:

via686a                 8352   0 (unused)
sensors                 6304   0 [via686a]
i2c-isa                 1232   0 (unused)
i2c-core               12848   0 [via686a sensors i2c-isa]

To bttv pou xrisimopoio einai extern, teleftaia ekdosi, alla den exei
simasia, to videodev manually pao na to balo. Afto einai pou me kaei gia tin
ora.

--
The Reverant
(Dimitris Stasinopoulos)