feedback request για νέο Perl-based project

Nikos Mavroyanopoulos nmav at hellug.gr
Tue May 29 01:27:01 EEST 2001

On Mon, 28 May 2001 15:26:23 +0300 Michalis Kabrianis <kabrianis at hellug.gr> wrote:

> Ερώτηση προς όλους όσους ξέρουν από Perl (αλλά όχι μόνο) επειδή πρόκειται
> για ένα project το οποίο με τυραννάει κάθε μέρα, και ποτέ δεν κάθομαι
> τελικά να το δω σοβαρά...
> Σύντομα:
> Ποιες (αντικειμενικές) δυσκολίες θα συναντούσε κάποιος, αν ήθελε να γράψει
> ένα wrapper για μία άλλη γλώσσα, σε perl.
wrapper? Αυτό είναι compiler (απο php σε perl).

> Αναλυτικά:
> Αν ας πούμε αποφάσιζα να πάρω όλα τα sites που είναι γραμμένα σε php και
> να τους βάλω πάνω δύο γραμμές του τύπου:
> #!/usr/bin/perl
> use PHP qw/:all/;
> όπου το PHP είναι αυτό που θα γράψω εγώ (PHP.pm).
> και βέβαια να παίζει χωρίς PHP interpreter αλλά υλοποιώντας όλες τις
> functions σε perl.
Αυτό ίσως και να δουλευε άν οι δύο γλώσσες ήταν ακριβώς ίδιες
συντακτικά και διέφεραν μόνο σε builtin functions. Aν και η
σύνταξη τους δεν είναι ιδιαίτερα καθορισμένη (και αλλάζει συχνά)
δεν μοίαζουν ιδιαίτερα μεταξύ τους.

> α) γίνεται (χωρίς τρομακτικές δυσκολίες)?
> β) οι μεγαλύτερες δυσκολίες (προγραμματιστικές και όχι χρονικές), ποιες
> βλέπετε να είναι?
Απλώς θα φτιάξεις ένα php interpreter σε perl (πόσο εύκολο είναι να φτιάξεις
ενα interpreter σε perl?)

--
Nikos Mavroyanopoulos
mailto:nmav at hellug.gr