ÁíáâÜèìéóç áðü qt-2.2óå qt-2.3.0

Nikos Galanis chem482 at edu.uoc.gr
Mon May 28 17:38:01 EEST 2001

Γεια χαρά,

Κατέβασα σε rpm format τα σχετικώς με την qt-2.3 αρχεία. Κάνοντας την
εγκατάσταση μου ζητάει ότι πρέπει να έχω τα εξής αρχεία (τα οποία βέβαια
απουσιάζουν από το δικό μου σύστημα):

libXft.so.1
libXrender.so.1
libfreetype.so.6

Αγνοώντας το μύνημα αυτό, και κάνοντας την εγκατάσταση δεν ξεκινά το KDE.
Φαίνεται πως τα αρχεία αυτά είναι ζωτικής σημασίας. Τελικά για να ξεκινήσω το
KDE έκανα εγκατάσταση τα προηγούμενα πακέτα (qt-2.2).

Η έκδοση των Χ που έχω είναι 4.0.1, και ΚDE 2.0.1.

Μήπως τα αρχεία αυτά είναι σε κάποια νεότερη έκδοση των Χ?
Μπορώ να παρακάμψω κάτι και να λυθεί το παραπάνω πρόβλημα?

Ευχαριστώ,

Νίκος