Πρόβλημα με το PAM/cracklib

Tasos Kotaras akota at intranet.gr
Mon May 28 11:10:01 EEST 2001

Γεια χαρά

Έχω ένα πρόβλημα με την υπερβολική αυστηρότητα του PAM κατά την αποδοχή
νέων password. Πιο συγκεκριμένα:
Για κάποιον ειδικό λόγο, θέλω να είμαι σε θέση να θέτω passwords τα
οποία να είναι είτε μικρά σε μήκος, έιτε να βασίζονται στο login name,
κτλ. Δηλαδή να απενεργοποιήσω τους ελέγχους για το password. Δοκίμασα να
αφαιρέσω το αρχείο  /etc/pam.d/passwd, αλλά τότε η εντολή 'passwd' μου
επιστρέφει με το σφάλμα: authentication token manipulation error. Στην
συνέχεια δοκίμασα να αλλάξω τις παραμέτρους του pam_cracklib, αλλά και
πάλι, δεν ήταν δυνατόν να απενεργοποιήσω το dictionary lookup, τον
έλεγχο για όμοιους χαρακτήρες, κτλ. με αποτέλεσμα να μην μπορώ να
διαλέξω τα passwords που θέλω.
Τέλος, δοκίμασα να αντικαταστήσω το pam_cracklib με το pam_unix_* αλλά
και πάλι υπάρχουν αρκετοί περιορισμοί.

Έχει κανείς καμμιάν ιδέα για το πώς θα καταφέρω να απενεργοποιήσω τους
ελέγχους για το password; Μια ιδέα θα ήταν να πειράξω το cracklib
library, αλλά δεν μπορεί, θα πρέπει να υπάρχει κάτι πιο απλό!

Κάθε βοήθεια (ή pointer) είναι ευπρόσδεκτη.

Τάσος Κοταράς

--
     `\|||/
      (@@)