remote

Βασίλης Γιαννακόπουλος(Bill Giannakopoulos) BillG at hellug.gr
Sun May 27 10:57:01 EEST 2001

αφού εγώ το έχω κάνει. Εντάξει, δεν λέει remote shutdown συγνώμη λάθος. Λέει
επιτρέπεται η λειτουργία του rot απ απόσταση. Στα αγγλικά δεν θυμάμαι πως
είναι αλλά αυτό λέει. Γράψε λάθος. Είμαι σίγουρος οτι κατάλαβε.
Μην πουμε κατι αμέσως να σε θάψουνε!
Ο "I.Ioannou" <roryt at roryt.gr> έγραψε στο μήνυμα
news:mailman.990839350.30099.linux-greek-users at lists.hellug.gr...