new nvidia driver kai mandrake 8.0

Antonis Stylianou astylianou at yahoo.com
Sat May 26 16:42:01 EEST 2001

DJ Art wrote:

> Εγώ στη θέση σου θα έκανα recompile το SDL (μάλλον όχι recompile, θα το
> ξήλωνα τελείως και μετά θα το έβαζα από την αρχή compile από source).

To eiha kani rebuild apo rpm episis eiha kani rebuild ta drivers alla to
provlima sinehizotan. Telika vrika oti otan hrisimopio to kdm anti tou
gdm kai xdm  auto prokali  to provlima. Otan ekana istall ta drivers
imoun se perivalon koslolas kai ekana ena startx gia na mpo se ikoniko
perivalon alla otan ekana restart empena se ikoniko me ton kdm. Otan apo
ikoniko to giriza se privalon kosolas kai pali empena me startx to
provlima linotan. Etsi alaxa ton kdm me to gdm kai ola pane mia hara. Ta
nea drivers ine poli pio kala apo ta paleotera.

Tha itela na rotiso
1) an auto to provlima sinveni kai se alla computer me madrake 8.0, ta
nea nvidia drivers kai ton kdm.
2) an auto to provlima sinveni kai se alla computer me alla
distributions, ta nea nvidia drivers kai ton kdm.

Thanks

Antonis Stylianou