UUencode in awk?

I.Ioannou roryt at roryt.gr
Sat May 26 15:21:01 EEST 2001

On 26-May-01 Alejandros Diamandidis wrote:
> Τελικά όμως έχει UUCP! Αργά το κατάλαβα, τα μετέφερα αλλιώς τα
> αρχεία.

Gamoto, ayta patheneis otan blepeis to dasos kai xaneis to dentro
To palio kalo uucp. Kai na fantasteis oti egw to xrisimopoiw
kathimerina akomi kai simera, kai den mou ekopse, an kai ayto
tha eprepe na einai h prwti skepsi !!!

> Ευχαριστώ, αλλά αν τα κοιτάξεις καλύτερα δεν κάνουν την
> (απο)κωδικοποίηση μόνα τους. Καλούν την εντολή uu{en,de}code

Nai to eida afotou esteila to minima, sorry.

BTW, akadimaika, den xreiazesai nte kai kala uuencode, kai mia apli
antikatastash tou xaraxtira me 2 ascii pou lene to hex tou tha sou
ekane thn douleia (kai tha sou diplasiaze to megethos)

I.Ioannou <roryt at roryt.gr>