redhat 7.1 crashes (solved)

Nikos Ladis nikosladis at yifan.net
Fri May 25 12:34:02 EEST 2001

???? ??? 25 ??? 2001 08:52, ???????:
> loipon paidia mexri stigmhs fainetai oti htan h mia apo tis 3 mnhmes toy
> systhmatos.
>
> tis ebgala oles kai tis ebala se ena dos mhxanhma kai tis dokimasa mia mia
> me ena programmataki
> poy brhka sto diktyo.
> mia apo tis treis eixe problhma. thn afairesa kai twra to systhma doyleyei
> me ligoterh mnhmh bebaia
> alla mexri stigmhs den exei paroysiasei problhma.
> to oti htan 0ema mnhmhs fainotan mallon apo ta logs giati kathe fora
> offending process htan kapoia allh
> kai to error htan oti den mporoyse na kanei map thn memory.

> [...]

Kalimera,
              Den ksero an telika einai mono aftos o logos pou parousiazetai
to sigkekrimeno provlima.
              Oi dikes mou oi mnimes einai tsekarismenes kai leitourgoun
sosta. Dokimasa diafora gia na vro tin aitia opos na allakso tis rithmiseis
tou sax1 tou sax2 tou xf86config na do tis mnimes, klp klp. To provlima panta
linotan prosorina alla pote monima. To de periergo einai oti DEN to kanei
panta afto alla mono opote tou katevei. Me ta polla estiasa oti pithanon na
itan o diskos stin diki mou periptosi alla paratafta den eimai sigouros se
afto. Apo oti paratiro afto to zitima parousiazetai kai se allous opos vlepo
apo ta postings kai o kathenas ipostirizei diaforetiki aitia pou simvainei
afto kai hrisimopoiei diaforetiki dianomi.
Telika mipos einai kapoio bug tou pirina mia kai vlepo oti oloi pou to ehoun
hrisimopoioun tis teleftaiees dianomes me ton teleftaio pirina?
Sto sigekrimeno mihanima oso hrisimopoiousa tin SuSE 7,0 den parousiastike
kati tetoio. mono otan allaksa dianomi ( kai 2ro disko) sinevei afto...

Filika
Nikos Ladis