UUencode in awk?

Alejandros Diamandidis adia at egnatia.ee.auth.gr
Wed May 23 21:25:02 EEST 2001

Θέλω να μεταφέρω αρχεία από έναν υπολογιστή που τρέχει μια 16μπιτη
έκδοση του Xenix, και η μόνη του σύνδεση με τον έξω κόσμο από τότε που
χάλασε το floppy είναι οι σειριακές του θύρες (έχει και κασέτα, αλλά
δεν έχω υπολογιστή να τη διαβάσω). Σκέφτηκα να χρησιμοποιήσω uuencode,
αλλά δεν υπάρχει (και οι μόνες γλώσσες προγραμματισμού που είναι
διαθέσιμες είναι η awk και ο sed). Έχει κανείς καμιά υλοποίηση του
uuencode σε awk, ή καμιά καλύτερη ιδέα; Ούτως ή άλλως τα αρχεία είναι
κειμένου, οπότε κάπως θα τα μεταφέρω, αλλά αν μπορούσα να τα μεταφέρω
μέσα σε ένα tar τα πράγματα θα ήταν πολύ πιο εύκολα.

Ευχαριστώ,
Αλέξανδρος

ΥΓ.
find . -type f -exec echo -\>{}\<- \; -exec cat {} \;
Και με ένα απλό σκριπτάκι σε Perl ξαναπαίρνουμε τα αρχεία.

Alejandros Diamandidis * adia at egnatia.ee.auth.gr