treli simperifora notebook

Papadogiannakis Vagelis papas at wise.gr
Wed May 23 02:18:01 EEST 2001

Loipon akouste kai afto, einai to idio koufo oso to makefile xoris ta ``n''
tou christou :)

Exo ena notebook tis asus p3 at 500, 256MB, ati 8MB, pcmcia network card
micronet 10/100, maestro tsipaki ston ixo, dvd, ena winmodem)

To apm paizei mia xara, kai oxi mono afto. Milame ola tzami. I karta ixou,
diktiou, ta X omorfa, analiseis oraies, mono to modem den paizei, alla ksero
oti einai winmodem opote de me peirazei (exo kai isdn opote @@). Genikos apo
ti simbiosi mou mazi tou, mono 8etika exo na po.

Afto pou einai periergo, einai i simperifora tou kata to klisimo, thn entoli
halt.

An ipo8esoume oti to laptop einai stin priza, kai grapso halt, kleinei
kanonika, powerdown, ola cool. Molis pao na kleiso to top (tin o8oni), otan
afti ftanei se mia sigekrimeni klisi (ekei pou kleinei o fotismos tis otan
einai anameno to laptop) pairnei mprosta sta kala ka8oumena o ipologistis
kai kanei boot kanonika!! (kala, tin proti fora pou to ekane, stamatisa stis
skales apo to 8orivo pou ekane to drive kata to test!)

An o ipologistis den einai sto revma (me ti bataria tou diladi), den
dimiourgitai afto to provlima, kai kleinei kanonika. Einai poli spastiko re
gamoto, ka8e fora pou 8elo na ton kleiso, prepei na travao to prizaki tou
trofodotikou! An de to ksexaso, e tote to 2o boot/shutdown den to glitono.

Exei kaneis empeiria apo kati tetoio/tou exei tixei kati paromoio?
Mia idea kati telos panton?

Papadogiannakis Vagelis
http://www.wise.gr
papas at wise.gr