Modem problem-New in linux - NO CARRIER

Simos A. Varelakis webmaster at webgr.net
Tue May 22 16:47:01 EEST 2001

On Tue, May 22, 2001 at 04:12:14PM +0300, nikosladis at yifan.net wrote:

> Apla ta kalodia ton tilefonon ehoun 4 sirmata eno tou modem ehei mono 2
> to pio pithano einai na itan ligo mplegmena ekei ta pragmata :-))))

Egw giati eixa thn entupwsh pws kai to thlefwno kai to modem xrhsimopoioun
2-surmato kuklwma?

Swsta exeis thn entypwsh ayth giati etsi einai. To thlefwno KAI to MODEM
xrhsimopoioun mono ta 2 apo ta 4 syrmata.
Twra oson afora to mperdema ston filo poy tou doylece to Kalodio apo to
Asyrmato Panasonic einai thema syndesmologias ths prizas.
Sthn ellada synhtws se ola ta thlefwna paizoun ta dyo mesaia. Ta asyrmata
Panasonic poy synhthws montarontai sthn germania
paizoun sta 2 pins twn akrwn  .Kata pasa pithanotita kai h priza poy
prospathouse na syndesei o Mihalhs to modem dinei shma
sta 2 pin twn akrwn. Gia ayto allwste epaixe me to sygkekrimeno kalwdio..

Elpizw na voithisa

Simos