Linux on laptop + X 4.0.3 problem

Dimitris Papadiotis dimitrip at franco.gr
Tue May 22 12:07:01 EEST 2001

	Me to diko mou XE2-DC ixa paromia porovlimata me ta X genikos kai
kateliksa oti ftei to auto probe pou kanoun oi configurators gia tin karta
othonis kai tin karta grafikon. Telika an xrisimopiisis to Xconfigurator me
options na min kani auto probe stin karta kai sto monitor alla na ta orisis
esi ola me to xeri paizoun mia xara. Dose Xconfigurator --help gia epiloges.
Dialekse sti sinexia apo command line ton sosto server kai monitor kai
dokimase ta X. Emena mou doyleyei mia xara kanontas to configuration etsi.

	Filika
Dimitris Papadiotis