Change default GUI session

Aristides Kontogeorgis kontogar at math.uch.gr
Mon May 21 20:24:51 EEST 2001

Loipon den kserw kala to redhat
alla 8a prepei na allakseis tis rymiseis tou xdm.
Dokimase na trekseis to linuxconfig  kai na deis an exei epiloges gia ton
login manager.

Mporeis xeirokinhta na breis to rc5.d (sto suse pou exw mprosta mou einai
sto /etc/init.d/rc5.d sto redhat einai allou)
kai na psakseis gia ena arxeio S**xdm opou ** einai kapoios ari8mos.
des an einai script (an nai allakse mesa sto kodika tou script to gdm se kdm)
an oxi des an einai link kai pou.
An einai link sto xdm allakse to me to kdm)

Dokimase episeis na mpeis sto KDE san root na shkwseis to kontrol panel
na alakseis kati, px tis ry8miseis gramamtoseiras kai swse me thn elpida oti
8a balei to KDM

An den sou doulepsei tipota apo ta parapanw mia barbarh lysh:
bres to ektelesimo GDM  (/sbin/gdm ?) kane to copy sto GDM.old
bres to KDM  (kdm ) kai kane to link sto GDM
(exe kai mia rescue etimh)

Στις Δευ 21 Μαι 2001 16:08, γράψατε: