NVidia & Mdk 8.0 Solved !!!

DJ Art djart at linux.gr
Mon May 21 19:32:01 EEST 2001

On Monday 21 May 2001 15:22, lydwigvernon wrote:

> Nai ante twra na dw pws 8a 3hlwsw to splash ths nvidia pou petaei o
> X-server sthn ekkinhsh...

ούυυυυυχχαχχαχαχα. Γελάω γιατί όταν έστειλες το πρώτο post που είπες
"θα δοκιμάσω και θα στείλω εντυπώσεις" ήμουν ΤΕΛΕΙΩΣ ΣΙΓΟΥΡΟΣ πως το
επόμενο post που θα έστελνες θα αφορούσε το splash. xexe

Μόλις πήρες μια γεύση των επιδράσεων closed source
(ή εμπορικού) λογισμικού όταν αυτό εφαρμόζεται σε ένα καθαρά open
system όπως το Linux.

Ακριβώς! Και μόνο στη σκέψη πως το splash θα βρίσκεται εκεί μόνο και
μόνο γιατί η NVidia έτσι το θέλει, χωρίς να μπορείς να κάνεις κι αλλιώς
(εκτός αν δεν σε ενδιαφέρει το acceleration, γεγονός μάλλον απίθανο),
επιφέρει μία ανατριχίλα (γεύση από Winblows ίσως ? ;)

Πραγματικά, τώρα, μάλλον hard coded είναι μέσα στο
nvidia_drv.o, δηλαδή τον X driver.

Πάντως, αν βρείς πώς βγαίνει, αυτό θα ήταν άκρως ενδιαφέρον ;-) (γιατί
μου την έχει δώσει κάπως η όλη κατάσταση :)

--
DJ Art (aka Kyritsis Athanasios) <djart at hellug.gr>
Studying Electrical & Computer Engineering @ UPatras