mntent warning

Pavlos Parissis p_pavlos at otenet.gr
Sun May 20 16:34:01 EEST 2001

When the time was Sat, 19 May 2001 21:58:52 +0300, Kostas Ilias wrote....

 Kostas->Geia xara.........
 Kostas->
 Kostas->Kata thn ekkinhsh tou mhxanhmatos lambanw to e3hs mynhma :
 Kostas->
 Kostas->[mntent] warning: no final newline at the end of /etc/fstab
 Kostas->
 Kostas->[mntent] warning: no final newline at the end of /etc/fstab
 Kostas->
 Kostas->Koita3a ta archives ths listas sxetika me to fstab omws den brhka kati
 Kostas->pou 8a me boh8ouse.....
 Kostas->To mono pou katafera apo ta archives htan na "bgalw akrh" sxetika me thn
 Kostas->synta3h toy fstab.....

Kosta rikse to fstab arxeio opws exei, gia na katalavoume kalytera.

 Kostas->Trexw thn Red Hat 7 kai to mono pou "peira3a" sto fstab htan to oti
 Kostas->psos8esa tis e3hw lines:
 Kostas->
 Kostas->/dev/hda1 /mnt/windows vfat
 Kostas->user,codepage=737,iocharset=iso8859-7,exec,umask=0 0
 Kostas->
 Kostas->/dev/hdb1 /mnt/downloads vfat
 Kostas->user,codepage=737,iocharset=iso8859-7,exec,umask=0 0
ELpizw na einai se mia grammh kai to umask=000 kai oxi 0 0.

Filika,
Pavlos

I love having the feeling of being in control
while i have the sensation of speed

The surfer of life