mntent warning

Kostas Ilias kostas at cs-net.gr
Sun May 20 09:53:01 EEST 2001

Geia xara.........

Kata thn ekkinhsh tou mhxanhmatos lambanw to e3hs mynhma :

[mntent] warning: no final newline at the end of /etc/fstab

[mntent] warning: no final newline at the end of /etc/fstab

Koita3a ta archives ths listas sxetika me to fstab omws den brhka kati
pou 8a me boh8ouse.....
To mono pou katafera apo ta archives htan na "bgalw akrh" sxetika me thn
synta3h toy fstab.....

Trexw thn Red Hat 7 kai to mono pou "peira3a" sto fstab htan to oti
psos8esa tis e3hw lines:

/dev/hda1 /mnt/windows vfat
user,codepage=737,iocharset=iso8859-7,exec,umask=0 0

/dev/hdb1 /mnt/downloads vfat
user,codepage=737,iocharset=iso8859-7,exec,umask=0 0

Oi alles grammes tou fstab emeinan ws eixan apo thn egkatastash tou Red

Thanks for your time............ :)