ΑΠ: Opera me ????????????????

Dimitris Tzemos djemos at yahoo.com
Sat May 19 01:07:01 EEST 2001

On Fri, 18 May 2001 19:38:00 +0100
Xenitellis S <S.Xenitellis at rhul.ac.uk> wrote:

> [...]

Απ' ότι διάβασα στα newsgroups στο news.opera.no και άλλοι εκτός των ελλήνων έχουν προβλήματα με την οπερα και την υποστήριξη των κατα τόπους γλωσσών.
Μακάρι να το λάβουν υπόψη τους το ευγενικό γράμμα
Πάντως εγώ πιστεύω ότι δεν ενδιαφέρονται πρός το παρόν τουλάχιστον για άλλη γλώσσα πέραν της αγγλικής και ίσως και κανα δυό άλλων. Το θετικό όσον αφορά την οπερα είναι ότι είναι "ελαφρύς" browser και τρέχει και σε συστήματα "αρχαία" 160 ΜΗΖ με 32 ΜΒ μνήμη όπως το δικό μου όπου οι άλλοι browsers εκτός του netscape απαιτούν πόρους και "σέρνονται".

Δημήτρης Τζέμος