Opera me ????????????????

Michalis Kabrianis kabrianis at hellug.gr
Fri May 18 21:11:00 EEST 2001

On Fri, 18 May 2001 20:34:46 +0300
"Dimitris Tzemos" <djemos at yahoo.com> wrote:

> Σε κάποιο xterm πρίν να τρέξεις το Opera δώσε export LANG=en ή οτιδήποτε
> άλλο εκτός απο el ή el_GR και κατόπιν γράψε opera
> Θα δείς ελληνικά
> Επίσης πήγαινε και ρύθμισε τις γραμματοσειρές αλλά θα διαλέξεις
> ελληνικές γραμματοσειρές με  iso8859-1

Να' σαι καλά Δημήτρη,
Απ το λίγο που δοκίμασα δεν κατάφερα να το κάνω να παίξει με τα TTF της MS
σε anti-aliased KDE.

Αλλά οι άνθρωποι, πρέπει να είναι ηλίθιοι. Να κάνεις ένα πρόγραμμα σε QT
να παίζει σωστά με τα locale των Χ είναι απλό ρε γαμώτο.
Ας τους στείλει το ΔΣ ένα mail ότι το Ελληνικό LUG είναι ΠΟΛΥ
δυσαρεστημένο από αυτή την κατάσταση, μια που ο μόνος πλέον browser που
απαιτεί τέτοια πισωγυρίσματα είναι ο opera

Και τώρα, με Mozilla και Konqueror να υποστηρίζουν εγγενώς ελληνικά και να
είναι και fully open source, νομίζω ότι το να υποστηρίξουμε το Opera (και
ιδιαίτερα με αυτό το λάθος) θα είναι σφάλμα για μας.

--
Michalis Kabrianis
kabrianis at hellug.gr
http://www.it-jobs.gr