debian2.2r3

Stelios Bounanos sb at dial.pipex.com
Fri May 18 15:35:03 EEST 2001

In message <9e32hk$28lg$1 at ulysses.noc.ntua.gr>,
    linux-greek-users-admin at hellug.gr <linux-greek-users-admin at hellug.gr> wrote:

> Νομίζω ότι αναφέρεσαι στο copyright του RSA αλγόριθμου, το οποίο πράγματι

Οι απαγορεύσεις ίσχυαν γενικά για κρυπτογραφικό software, όχι μονο γι'αυτό
που χρησιμοποιούσε τον RSA.

> εξέπνευσε. Δεν γνωρίζω οστόσο αν εξακολουθούν να υπάρχουν περιορισμοί σε
> κάτι άλλο.

Χωρίς να κόβω και το κεφάλι μου: οι περιορισμοί ισχύουν ακόμα για ορισμένες
χώρες. Για τις υπόλοιπες η εξαγωγή είναι ελεύθερη, αρκεί <κάποια αμερικανική
υπηρεσία> να ξέρει (μέσω email από τον συγγραφέα) το URL απ'όπου γίνεται
διαθέσιμο το software.

Rgds,
/-sb.

--