Linux S.u.S.E 7.1 & Greek (RAM)

Βασίλης Γιαννακόπουλος(Bill Giannakopoulos) BillG at hellug.gr
Fri May 18 10:17:01 EEST 2001

Μην ζητάς συγνώμη δεν υπάρχει λόγος, ορίστε οι απαντήσεις στις ερωτήσεις
σου:
1)ρύθμισε τα fonts της κονσόλας σε ελληνικά
2)το αρχείο του RAM πράγματι ξεκινάει σε editor απλα μην το χρησιμοποιεις.
Εμένα δουλεύουν και χωρίς να βάζω την εντολή
3)Η φόρμα του login είναι απολύτως φυσιολογικό να σου βγαίνει στα
σκανδυναβικά, απλά ρύθμισέ το απο το kcontrol στην επιλογή login στις
γραμματοσειρές. Πρέπει να επιλέξεις σωστό iso και σωστή γραμματοσειρά
4)στο keyboard layout στο kcontrol επέλεξε το el οχι το gr και η αλαγή
γίνεται με ctrl+alt+k
5)Να αναβαθμίσεις, είναι καλύτερο σίγουρα αλλά δεν θα αλλάξει την κατάσταση
αν δεν κάνεις τα παραπάνω
6)Τα rpm δεν έχουν σειρά εγκατάστασης, απλά τα βάζεις. Εγώ προσωπικά
χρησιμοποιώ yast και όχι yast2