Kernel Build Problem

Steve Stavropoulos steve at math.upatras.gr
Fri May 18 06:50:01 EEST 2001

On 16 May 2001, Kyriakos Ginis wrote:

> On Tue, 15 May 2001 02:03:27 +0300 (EEST), Steve Stavropoulos wrote:
> >
> >  Ypopsiazomai oti to /usr/src/linux den deixnei sto kainourgio kernel.
> > (Sto RedHat to /usr/include/linux einai link sto
> > /usr/src/linux/include/linux, opote einai krisimo to /usr/src/linux na
> > deixnei sto swsto shmeio(ston kainourgio kernel)).
> >  Ypo8etw mono bebaia mias kai den 3erw oute kan an exeis RedHat.
> >

> If you install the full sources, put the kernel tarball in a
> directory where you have permissions (eg. your home directory) and
> unpack it:
>
>              gzip -cd linux-2.4.XX.tar.gz | tar xvf -
>
> Replace "XX" with the version number of the latest kernel.
>
> Do NOT use the /usr/src/linux area! This area has a (usually
> incomplete) set of kernel headers that are used by the library header
> files.  They should match the library, and not get messed up by
> whatever the kernel-du-jour happens to be.

 Ayto to leei to README tou kernel me thn logikh "better safe than sorry".
Twra sthn pra3h, AN 8es na kaneis upgrade apo 2.2 kernel se 2.4 tote 8a
prepei to /usr/include/linux na deixnei sta header files tou kainourgiou
kernel.
 An koita3eis ths odhgies ths RedHat gia upgrade tou kernel 8a deis oti
anaferei ws prwto sou bhma to link tou /usr/src/linux ston kainourgio sou
kernel. O palios kernel sou e3akolou8ei na einai ekei kai mporeis na
apokatasthseis to link oti wra 8es.