greek in gtk apps...

Tasos Chronis tasosc at otenet.gr
Thu May 17 21:32:01 EEST 2001

Γεια

Αναβαθμισα τα xfree86 στην εκδοση 4.3 και απο τοτες
δεν μπορω να γραψω ελληνικα σε εφαρμογες που χρησιμοποιουν gtk...
(Εκτος απο τον mozilla στον οποιο λειπουν οι τονοι).
Σε εφαρμογες βασισμενες στο QT & kde η απλως XLIB ολα δουλευουν τζαμι.
Εχω δοκιμασει τα παντα, εχω βαλει το LANG=el_GR, LC*=el_GR και το
_XKB_CHARSET=iso8859-7 παντου.
Και ο X server και οι εφαρμογες εχουν το σωστο environment.
Το nls δουλευει παντου ακομα και σε gtk εφαρμογες.
εκανα recompile το τελευταιο gtk αρκετες φορες με xim και χωρις.
Μπορει καποιος να βοηθησει;

Φιλικα Τασος