Problems with NVidia drivers & Mandrake 8.0(kernel 2.4.4)

DJ Art djart at linux.gr
Wed May 16 22:43:01 EEST 2001

On Wednesday 16 May 2001 20:09, Manolis Tzanidakis wrote:

> ξε-newbie-άστηκα (χωρίς παρεξήγηση Θάνο, πλάκα κάνω, μην αρχίσει κανά
> flame war... - δες και το Υ.Γ.).

Ναι, οκ, no offense.

ίσως να έχεις και δίκιο, απλά το Readme ειδικά στην τελευταία έκδοση
των drivers, η Nvidia του έδωσε πολύ πιο ανθρώπινο σχήμα από ότι
παλιότερα και οι τύποι έχουν προσθέσει κάτι Appendixes/sections με
Troubleshooting στο τέλος, καθώς και κάτι extra options για AGP
settings και opengl settings. Τέλος πάντων.

> ο Θάνος :
>
> Ως φαίνεται έχει σχέση με το πρόβλημα μου (unresolved symbolic links)
> αλλά πώς γίνεται ?

όχι, δεν έχει σχέση με το πρόβλημά σου. Αυτό είναι το κερασάκι στην
τούρτα (κάντο στο τέλος).

Κάνε το εξής:

ldconfig -v |grep GL

ότι σου βγάλει, τσέκαρέ το (δηλαδή κάντου ένα ls -la
/usr/lib/δεν_ξέρω_και_γώ_τί_θα_σου_βγάλειGL.so* και αν δεν είναι
προφανές από που προέρχεται, δές από που προέρχεται με το rpm.

rpm -qf /usr/lib/δεν_ξέρω_και_γώ_τί_θα_σου_βγάλειGL.so

αν είναι από το πακέτο της Mesa, είτε ξεφορτώνεσαι όλο το πακέτο, είτε
το κάνεις link πάνω στο libGL.so αρχείο που θα εγκαταστήσουν οι drivers
της Nvidia). Με προσοχή πάντα.

--
DJ Art (aka Kyritsis Athanasios) <djart at hellug.gr>
Studying Electrical & Computer Engineering @ UPatras