Problems with NVidia drivers & Mandrake 8.0(kernel 2.4.4)

Manolis Tzanidakis mtzanidakis at yahoo.com
Wed May 16 20:11:03 EEST 2001

Παιδιά σας ευχαριστώ όλους για το χρόνο σας και ιδιαίτερα τον Θάνο για το
ψιλοχεσιματάκι που καιρό τώρα έχω να φάω γιατί ξε-newbie-άστηκα (χωρίς
παρεξήγηση Θάνο, πλάκα κάνω, μην αρχίσει κανά flame war... - δες και το
Υ.Γ.).

Τέλος πάντων τα έχω κάνει όλα αυτά όπως ανέφερα και στο πρώτο post - compile
τα sources των kernel modules και του glx driver για τα X, και αυτό γιατί
καταρχήν προτιμώ source από rpm αλλά και δεν υπήρχαν έτοιμα rpms στην nvidia
για το mdk8.0 καθώς και τον custom kernel (2.4.4) που έβαλα. Το μόνο που δεν
έκανα γιατί δεν αναφέρεται και σε κανένα readme είναι το παρακάτω που γράφει
ο Θάνος :
> Πάντως, καλύτερα να τις βρείς και να τις κάνεις link πάνω σε αυτές της
> NVIDIA.
Ως φαίνεται έχει σχέση με το πρόβλημα μου (unresolved symbolic links) αλλά
πώς γίνεται ?

Επίσης ο Γιώργος έχει δίκιο :
> Με τους τελευταίους drivers δεν χρειάζεται καν να διαγράψεις εσύ τις MESA
> libraries, το κάνει μόνο του.
> Μόνο να αλλάξεις το "nv" με "nvidia" και να βάλεις το load "glx". Δεν
> χρειάζεται τίποτα στο modules.conf . Αρκεί να διαβάσει το README.

Στα Mandrake 7.2 και SuSE 7.0 & 7.1 είχαν παίξει χωρίς κανένα απολύτως
πρόβλημα και χωρίς ταρζανιές, πάλι με installation από source γιατί  είχα
βάλει XF86 4.03 και kernel 2.4.x

Απλά θέλω, αν έχει καταφέρει κάποιος να κάνει τους drivers αυτούς να παίξουν
σε Mandrake 8.0 με kernel 2.4.4 να κάνει κανά post μήπως και βρω που κάνω τη
μαλακίτσα.

Σημ. 1 : Ξέχασα να αναφέρω ότι στο mandrakeuser.org όλοι έχουν περάσει
drivers με rpm για το kernel module που έφτιαξε ένας τύπος για τον default
kernel της διανομής (πιθανόν rpm --rebuild τα srpms της nvidia) και glx
drivers τα rpm της nvidia για το 7.2

Υ.Γ. για τη λίστα : Παιδιά καλύτερα να διαβάζουμε λίγο προσεκτικότερα τα
posts που κάνει καθένας, αν πραγματικά θέλουμε να βοηθήσουμε και όχι να
ταλαιπωρήσουμε. Καθώς επίσης πριν προτείνουμε σε κάποιον να δει ένα how-to ή
man page κτλ. να το έχουμε δει εμείς οι ίδιοι ή να έχουμε καταφέρει να
κάνουμε αυτό που ζητάει. Σίγουρα αν έστελνα κάτι του τύπου "έχω mandrake και
θέλω να βάλω τους drivers της nvidia, πείτε μου πως" θα περίμενα το ανάλογο
χέσιμο, όπως διακριτικά έκανα και ο ίδιος σε φίλο της λίστας πριν κανα μήνα.
Δεν θέλω να παρεξηγηθώ από κανένα, ούτε να θίξω κάποιον, απλά αν θέλετε να
συνεχίσει να υπάρχει αυτή η λίστα για να βοηθάμε και να μας βοηθάνε και όχι
να μείνουμε μερικοί και να λέμε καμμιά μαλακία που και που για το χαβά, καλό
θα ήταν να προσέξετε λίγο αυτό το υστερόγραφο.

Φιλικά,
Μανώλης