xmms, KDE2, Gtk and beep (?!)

Vasilis Vasaitis vvas at hal.csd.auth.gr
Wed May 16 15:29:01 EEST 2001

On Wed, May 16, 2001 at 12:14:44PM +0300, DJ Art wrote:

> Το xmms δεν χρησιμοποιεί artsd, είναι καθαρά μια εφαρμογή gtk, άρα ο
> μόνος sound server_που_προέρχεται_από_Χ_περιβάλλον που υποστηρίζει
> είναι ο esd.

  Ε, μη το λες. Ο xmms έχει plugins, οπότε στο χέρι του είναι. Μάλιστα:

$ apt-cache show xmmsarts
Package: xmmsarts

..[snip]..

 aRts Output plugin for xmms
 .
 This is a plugin for xmms which allows it to work with aRts...KDE 2.0's
 sound server.

> Τώρα, μιά που έθιξες τον esd, ο esd ναι μεν είναι πολύ καλύτερος από
> τον artsd, αλλά κατά τα άλλα δεν είναι δα και κάποιο τεχνολογικό θαύμα.
> Στις απλές παλιές κάρτες που παίζουν μόνο ένα stream τη φορά κάνει
> άψογη δουλειά, αλλά από την άλλη, αν έχεις μιά κάρτα ήχου από τις

  Ναι, τι να σου πω, που όταν τρέχει καμία άλλη εφαρμογή δεν μπορεί να
χρησιμοποιήσει την κάρτα ήχου, ακόμα κι αν ο esd δεν βγάζει τίποτα εκείνη
την ώρα. Εγώ πάντως τον έχω μόνιμα κλειστό και έχω το κεφάλι μου ήσυχο.

--
Vasilis Vasaitis
vvas at hal.csd.auth.gr