Lets have a party

DJ Art djart at linux.gr
Wed May 16 12:38:06 EEST 2001

On Wednesday 16 May 2001 08:15, Costas Barakitis wrote:
> <snip>

> Ante kai sth Love Parade...

You hit the wrong list :-)

Και έξυσες και την πληγή του Love Parade. Τέλος πάντων :)
(ναι, το έξυσες γιατί το L.P. είναι η αποκορύφωση της μαλ4%#$%ίας)

(αλλά αρκετά off-topic βγήκαμε για σήμερα :)
--
DJ Art (aka Kyritsis Athanasios) <djart at hellug.gr>
Studying Electrical & Computer Engineering @ UPatras