overclocking

Antonis Kanavouras ankan at med.auth.gr
Wed May 16 03:37:01 EEST 2001

Harris Kosmidhs wrote: Me aformh auto exo mia erothsh.

> Eixa steilei kai paliotera mail sth lista. Exo AMD K6-2 450MHz.
> Meta pao kapoio kairo pou ton phra sunanthsa to gnosto sig11 sto linux kai
> apo tote (giati apo tote?) kollouse kai sta 95.
>
> Mou eixan proteinh kapoia atoma luseis. Teliak ekana underclock sta 350
> kai etsi lu8hke to problhma. Tora 6 mhnes meta (den 3ero giati) mou ir8e
> na to 3anabalo sta 450. Kanena problhma se linux+95.
>
> Giati exei tetoia para3enh kai aproblepth sumperifora?

Einai aplo:
Prin 6 mhnes htan Dekemvrios. Opws oloi 8ymomaste, fetos to Dekemvrio -edw sth
Thessalonikh toulaxiston- piname kafe ston hlio me ta kontomanika. Alla
ei8istai to xeimwna na anavoume th 8ermansh -exis deytera fysis. An malista h
8ermansh einai kentrikh kai th xeirizontan o enoikos tou 6ou ki esy meneis
ston 2o, tote, an den  ekleises ta swmata, to dwmatio sou eixe gyrw stoys
50-53  C me diaxyto fws hmeras kai 58-62 C me apleto. Dedomenou oti oi AMD
epexergastes exoun kai mia psilodysanexia sto tropiko klima xtypouse SIGSEGV.
Twra, ton Maio,  oi exwterikes klimatologikes syn8hkes paramenoun men oi idies
alla kanena patroparadoto e8imo den mas ypagoreyei na anavoume th 8ermansh.
Pisteyw oti 8a vgaleis to kalokairi alla, kalou kakou, me to pou 8a deis na
kykloforoun ta prwta vytia -kata ton Oktwvrio- xanakatevase ton sta 350.