Problems with NVidia drivers & Mandrake 8.0(kernel 2.4.4)

DJ Art djart at linux.gr
Wed May 16 02:24:01 EEST 2001

On Wednesday 16 May 2001 04:59, Manolis wrote:

> Μετά όπως καταλαβαίνετε την ακούει στερεοφώνικα ο X. Στο how-to της
> NVidia αναφέρει για το θέμα unresolved ότι δεν γίνεται σωστά
> εγκατάσταση των rpm, να αναβαθμίσω το rpm ή να δοκιμάσω τα gzipped
> αρχεία (πράγμα που έκανα).
> Στο site mandrakeuser.org αναφέρουν αρκετοί ότι δουλεύουν όλα
> κανονικά.

Δεν αναφέρουν αρκετοί. Δεν νομίζω να υπάρχει ΣΥΣΤΗΜΑ στον κόσμο στο
οποίο να μην δουλεύουν οι drivers.

>Έχει κανείς καμμιά ιδέα ?

Πάρε καλύτερα εκείνα τα .tar.gz αρχεία και κάνε βήμα-προς-βήμα αυτά που
λέει το .html αρχείο που υπάρχει ΜΕΣΑ στους drivers (όχι, μην με βάλεις
να κάνω μετάφραση το readme στα ελληνικά. Είχα σκεφτεί να το κάνω, αλλά
μετά είπα "what the heck ?" ;-)

Για να "μπούν" οι drivers αρκεί να ξεσυμπιέσεις τα 2 αρχεία, να μπείς
πρώτα στον κατάλογο που θα είναι το kernel module και να γράψεις ένα
make.
Μετά θα πάς στον 2ο κατάλογο και θα εκτελέσεις κι εκεί make. Τέλος. Oi
drivers έχουν μπεί. Από κεί και πέρα είναι θέμα ρυθμίσεων και
σεταρίσματος του συστήματος και των Χ. Συγκεκριμένα:

1) ίσως χρειαστούν κάποιες προσθήκες στο /etc/modules.conf. λέω ίσως
γιατί δεν θυμάμαι αν το πρώτο make αναλαμβάνει το κομμάτι αυτό

2) Πρέπει να διώξεις οτιδήποτε MESA libraries έχουν απομείνει στο
σύστημα. (και σε αυτό το σημείο το readme το τονίζει, ότι δηλαδή "ΤΑ
RPM ΚΑΝΟΥΝ CONFLICT με το MESA, πρέπει έτσι κι αλλιώς manually να γίνει
αυτή η δουλειά *ΠΡΙΝ* μπούν οι rpm drivers. Αν πάς να βάλεις τους
source drivers, μπορείς αυτά τα αρχεία να τα αφαιρέσεις και αργότερα.)

Πάντως, καλύτερα να τις βρείς και να τις κάνεις link πάνω σε αυτές της
NVIDIA.

3) Πρέπει να ανοίξεις το XF86Config με το χέρι και να το ΒΑΛΕΙΣ να
χρησιμοποιεί τον καινούριο driver και όχι τον παλιό. Ο καινούριος
driver είναι ο "nvidia", ο παλιός είναι ο "nv".

--
DJ Art (aka Kyritsis Athanasios) <djart at hellug.gr>
Studying Electrical & Computer Engineering @ UPatras