Kernel Build Problem

Vikentios corleone at otenet.gr
Tue May 15 11:20:01 EEST 2001

Kalo tha itan an hrisimopoieis RH na allakseis sto
/usr/src/linux/makefile tin gcc me kgcc (egcs 2.91.66)
CC      =$(CROSS_COMPILE)kgcc
Auto genikotera gia compile tou kernel.
Epeidi o palios sou kernel htan 2.2.X tha prepei na kaneis
tis aparaitites anavathmiseis gia 2.4.X.Diavase to
/usr/src/linux/Documantation/Changes.
Den ksero an apantisa eidika stin erotisi alla polloi
neoi hristes isos voithithoun.
Kai kati allo ...
Emeis oi palaioteroi stous ypologistes perasame en sxoleio
pou legetai DOS kai mathame na prosegizoume diaforetika,
provlimata sxetika me hardware kai software.Oi neoi
hristes den ehoun autin tin empeiria kai etsi tha prepei
na tous voithisoume ligo perissotero.