tar - exclude

Giorgos Keramidas keramidi at otenet.gr
Tue May 15 03:40:01 EEST 2001

On Tue, May 15, 2001 at 01:54:59AM +0300, Vasilis Vasaitis wrote:

> ..[snip]..
>
>   Μα είναι γνωστό ότι τα προγράμματα του GNU project προτιμούν το info από
> το man. Εκεί οι επιλογές αυτές εξηγούνται αρκετά αναλυτικά.

Ναι, ξέρω.  Δεν κατάλαβα ποτέ το κόλλημα με τα manpages που έχει όλο το GNU
project, αλλά κι εγώ από το info manual του tar βρήκα ακριβώς τι κάνει το
--exclude και το --exclude-from option.

Από την άλλη, το texinfo source ενός manual είναι τόσο όμορφο όταν το
περάσει κανείς από το teTeX και το κάνει Postscript που δεν με χαλάει
καθόλου αν όλα τα manuals κάποια στιγμή είναι σε texinfo γραμμένα.

Βέβαια υπάρχει και η SGML, αλλά τώρα ξεφεύγω τελείως μα τελείως off-topic.

--giorgos