Oriste pou ftasame...

lydwigvernon lydwigvernon\ at yahoo.co.uk
Mon May 14 15:16:01 EEST 2001

nikolas at glossa.net wrote:

> Geia xara!
>
> Exw kutta3ei sthn anazhthsh ths listas.

H prwth koubenta pou grafei o an8rwpos einai gia na apofugei ta "read the
fucking archives".
Proteinw thn ka8ierwsei tou akronumiou ICRYFA (= I've carefully read your
fucking archives ). Kai bebaia pleon to anekdoto gia to suntomotero dialogo
pairnei th morfh:

Newbie: Problem blah-blah, ICRYFA

"Guru": Well read 'em again !

--